تور جان مادرت حس شو بنویس
 


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 7364
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

عکس ها
جمعه 30 / 12 / 1391برچسب:, :: 9:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : سروش

 



دریافت

نظرات شما عزیزان:

erfranbeig
ساعت22:49---3 فروردين 1392






----------------------------------------------


متن پیام شما دوست عزیز در وبلاگasandownload20.LoxBlog.Com:
سلام شما به وبلاگ من نظر دادین ویک ووبلاگ نویس میخواستین منم با کمال پذیرفتم حالا من باید چی کار کنم برای شما

اینم وبلاگم

http://xn--mgbba3ahglf0mtaco52oja.loxblog.com/




با سلام
از اینکه درخواست من رو قبول کردید خیلی سپاس گذارم
ابتدا برای اینکه ما یک قدم به نویسندگی وبلاگ نزدیک شوید باید عضو شوید

http://asandownload20.lxb.ir/member.php

سپس یک ایمیل حاوی نام کاربری و رمز عبو و لینک دسترسی به شما ارسال میشود


erfanbeig
ساعت16:40---1 فروردين 1392
با سلام خدمت دوست عزیزم
http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif
من همراه با پنج شیش نفر از دوستانم یه سایت دانلود به نام آسان دانلود 20 راه اندازی کردیم


خواستم از شما هم دعوت کنم تا به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای به ما کمک کنی

به جای اینکه 100 تا وبلاگ چرت داشته باشیم
یک دونه وبلاگ عالی داشته باشیم

لطفا بیا و در سایت عضو شو و ما تو رو نویسنده کنیم

جواب بده

asandownload20.lxb.ir




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: